domingo, 25 de febrero de 2007

Hola amigos.


Hola amigos . Acabo de introducirme neste mundo.Son un rapaz de 9 anos que vivo en Celanova (Ourense).Espero que visitedes a miudo o meu blogge e comentedes.Gustanme moito os animais e a televisión.Todas as mañans vexo "XABARIN CLUB",e polas tardes o vir do colexio, vexo,mentres merendo:"as tortugas ninja","a lenda do dragón", e outra vez "xabarin club".Por certo vos de que equipo sodes ,eu do madrid.Estamos en mala racha pero.....Hai que seguir adiante¡¡¡¡¡¡¡

4 comentarios:

spike dijo...

Boas, Martinho! Benvido a este mundo dos blogs e adiante!! Nós tampouco levamos moito tempo (dende setembro de 2006).
Lerémoste, vale?
Unha aperta dende Santiago de Compostela.

www.blasgarcia.com dijo...

Ola Martinho, quero darche a noraboa por decidirte a entrar no mundo de internet, e animarche a que continues.

Eu tamén teño un blog desde fai uns meses, e é algo moi bonito e interesante. Pero tómao coma un xogo nunca coma unha obriga.

Moita sorte e pásao ben.

www.blasgarcia.com

Anónimo dijo...

Martin esta moi ben para tua idade , hai poucos nenos que posuan un blog e unha boa maneira de iniciarse nesto das novas tecnoloxias. Un bico

Paula García dijo...

Hola Martinho, quero facerche unha proposta:

No meu blog quero facer unha rede de blogs de nenos.
Que che parece a idea?

un saudo:

Paula

Blas o que che deixou un comentario e o meu pai